Jump to content

Intra pe Discord !

Daca vrei sa-ti faci prieteni noi si sa ne fii alaturi apasa pe acel butonul de mai jos!
Intra acum!

LiveStats !

Cucereste top-urile noastre si verifica pozitia ta direct de pe site-ul nostru.
Viziteaza

Campanie Admini FREE

Oferim 50 de admine FREE grade (Sergent & Colonel).
Link

Connect on CS.CSFREE.RO !

SERVER: CS.CSFREE.RO  ->  NEW IP: 89.40.105.190:27015 ConnectNow and add to favorites Thank You.

ANUNȚ CĂTRE ADMINI !! Trebuie trimisa o noua parola pentru ca accesul dvs. sa fie din nou activ. Link

Sign in to follow this  
Rlegend (retras)

[CSFREE] Tutorial de Adminare

Recommended Posts

1. Comenzile de ban:

Aceste comenzi le putem grupa in doua categorii si anume:

I. Comenzi pe care le aplicam atunci cand jucatorul se afla PE SERVER:

1.a - amx_ban "STEAM:ID" time "reason"
1.b - amx_banip nick time "reason" 
1.c - amx_banip "nick din doua cuvinte" time "reason" 
1.d - amx_banip #nr.ID time "reason"

II. Comenzi pe care le aplicam atunci cand jucatorul A IESIT DE PE SERVER:

1.e - amx_addban Nick "STEAM:ID" time "reason" - cu Advanced Bans / amx_addban "STEAM:ID" time "reason" - fara Advanced Bans 
1.f - amx_addban nick IP time "reason" / amx_addban IP time "reason" 
1.g - amx_addban "nick din 2 cuvinte" IP time "reason"

La comenzile 1.a/c/e/g intotdeauna sa se foloseasca OBLIGATORIU ghilimelele!

In cazul playerilor cu numele gen: A, *, ç, §, sau atunci cand doi jucatori de pe server au nume asemenatoare (de ex. Player, respectiv (1)Player) - se folosesc comenzile vote/status se ia nr.ID si se aplica comanda 1.d.

2. Comenzi referitoare la vizualizarea/recupererarea IP-urilor!

2.a - amx_showip / amx_ip nick - afiseaza IP-urile celor conectati pe server
2.b - amx_last - afiseaza IP-urile celor care au parasit server-ul

3. Folosirea ESP-ului la cote maxime [accesul in meniul ESP se face apasand tasta R, numai cand sunteti dead (morti)]:

3.a - Folosirea ESP-ului in cazul in care facem un demo unui suspect de wall:

- In acest caz avem nevoie decat de nr.2 - ON, restul pe OFF! Practic ne intereseaza decat adversarii si nimic mai mult. Cu nr 2 ON putem vedea casutele verzi de la adversari prin pereti, cutii, etc. In acest fel obtinem un demo cat mai clar, cat mai concludent incat claritatea e maxima si ne folosim de ESP atat cat avem nevoie!

3.b - Folosirea ESP-ului atunci cand facem un demo unui suspect de aim:

- In aceasta situatie practic nu avem nevoie de ESP, el trebuie trecut pe OFF (din sagetile UP/DOWN; ON/OFF ) deoarece tinta/recoil-ul trebuie sa ramana cat mai clare pentru a judeca fazele cat mai corect!

4. Cum se realizeaza o serie de ss-uri cat mai concludente?

4.a - Intotdeauna SS-urile se realizeaza cand va aflati spectatori! Inainte de a face SS se recomanda a urmari 2, 3 runde stilul de joc al suspectului si de a judeca daca e vorba de skill sau cod. 

- Niciodata SS-urile nu se fac in timp ce jucati pentru ca nu stiti pozitia exacta a suspectului!
- Niciodata nu se fac SS-urile in baza! Se fac numai atunci cand are in fata sa prin perete, cutie, poarta cel putin un adversar!

5. Explicatii si indicii la recunoasterea celor care folosesc coduri (wall, aim, norecoil, silent-aim, leis, anti-ss)

5.a - Cand vorbim de wall, intotdeauna ESP ON (doar nr 2: ON). Wall-ul nu se rezuma doar la urmarirea adversarilor prin perete, indiferent ca le face sau nu damage. De exemplu, la jucatori experimentati gasim wall ON/OFF unde e mult mai greu sa realizezi un demo cu faze concludente! Wall-ul se poate deduce si din fazele unde el se retrage [se fereste de multime (adversari)] , umbla cu he-ul in mana toata mapa pana prinde in raza un adversar , nu pierde niciodata adversarii de pe monitor si astfel situatiile pot fi mult mai multe!

5.b - Cand vorbim de aim, intotdeauna ESP OFF incat sa avem cat mai clara imaginea. Aim-ul intotdeauna e setat pe cap/piept si se poate recunoaste foarte usor, deoarece miscarile tintei sunt bruste (sare de pe om pe om).

5.c - Norecoil - Se poate observa la viteza normala sau in slowmotion (viewdemo nick.dem) atunci cand suspectul apasa! Daca playerul suspect trage rafale de cate 3, 4 gloante se vede foarte greu! Gloantele se duc linear iar fiecare glont urmareste tinta, recoil-ul armei fiind absent. De asemenea experienta adminului isi spune cuvantul!

5.d - Silent-aim - Dupa denumire, are caracteristicile unui aim numai ca e mult mai "silentios". Nu mai apar acele miscari bruste de pe un adversar pe altul, totusi se observa cum tinta este fortata pe adversar, iar atunci cand are in fata 2 adversari si ii apasa, tinta incepe sa devina haotica miscandu-se in zig zag. De asemenea in acest caz nu mai exista recoil la arma. De asemenea si aici depinde de experienta adminului!

5.e - Leis - Este un cod ce se aseamana cu silent aim-ul, insa exista o diferenta majora. Tinta, in loc sa fie fortata pe adversar, nu este atinsa cu nimic, ci doar traiectoria gloantelor. Spre exemplu, daca tu ai tinta pe toracele adversarului, glontul se poate duce in cap fara ca tinta sa fie miscata din pozitia initiala. Se observa cel mai bine in slowmotion. 
Atentie! - La recunoasterea acestui cod trebuie luate in calcul si elementele exterioare cum ar fi: lag-ul, configuratia pc-ului s****, etc.

5.f- Antiss - Aici este vorba despre un script care face in acelasi timp o copie a asa-ziselor SS-uri, insa fara cod! Acest script se activeaza/dezactiveaza dupa fiecare ss in parte incat creeaza intre poze o mica eroare de timp!

* In mod normal cand i se fac SS-uri unui player trebuie sa apara [STEAM]:

- In prima poza, scrisul de jos nu apare;
- In a-2-a poza, apare un rand;
- In a-3-a poza, apar 2 randuri;
- In a-4-a poza, apar 3 randuri!

Asta se intampla in 90% din cazuri, pot exista modificari! La baza termenului de antiss se afla: configuratia server-ului si/sau a plugin-ului de SS!

* In mod normal cand i se fac SS-uri unui player trebuie sa apara [VALVE]: 

- In prima poza, apare un singur rand;
- In a-2-a poza, apar 2 randuri;
- In a-3-a poza, apar 3 randuri!

Pe VALVE sunt si mai multe probleme, deoarece sunt zeci de tipuri de Counter-Strike. Mai jos aveti un set de SS-uri in care isi face aparitia scriptul de antiss!

Poza 1
Poza 2
Poza 3

ATENTIE! Numarul randurilor din setul de poze nu este un argument destul de solid pentru a acuza pe cineva de anti-ss, din cauza multitudinilor de factori ce pot influenta pluginul. Cele mai solide dovezi de anti-ss le reprezinta ERORILE DE TIMP, NECONCORDANTELE si DECALAJELE acestuia.

Tema nr. 5 depinde foarte mult de experienta elevului, pentru a invata tot ce scrie aici trebuie timp!

6. Comenzile cvar

6.a - amx_cvarmenu - arata comenzile cvar care sunt bagate pe server 

6.b - amx_cvar mp_autokick - daca e activat, spectatorii vor primi kick

- am_cvar mp_autokick 0 dezactivat
- amx_cvar mp_autokick 1 activat (default)

6.c - amx_cvar mp_autoteambalance - face sa fie automat acelasi nr. de jucatori la fiecare echipa

- amx_cvar mp_autoteambalance 1 activat
- amx_cvar mp_autoteambalance 0 dezactivat

6.d - amx_cvar mp_buytime - specifica limita in secunde pana cand jucatorii pot cumpara arme, grenazi (de la inceputul rundei)

- amx_cvar mp_buytime 15 (default)

6.e - amx_cvar mp_c4timer - specifica numarul de secunde care trec pana explodeaza bomba

- amx_cvar mp_c4timer 35 C4 explodeaza in 35 de secunde


6.f - amx_cvar mp_fadetoblack - daca e activ inegreste ecranul jucatorului dupa ce moare, sau cand se afla pe spec. E recomandat pentru meciurile de war;

- amx_cvar mp_fadetoblack 0 observatorii vad (default)
- amx_cvar mp_fadetoblack 1 observatorii au ecran negru

6.g - amx_cvar mp_freezetime - intervalul de secunde de la inceputul rundei pentru buy (default)

- amx_cvar mp_freezetime 3 - se foloseste pe hartile unde se cumpara arme
- amx_cvar mp_freezetime 0 - se foloseste pe hartile fy_ / awp _ 

6.h - amx_cvar mp_friendlyfire - se poate (face/sau nu) damage intre coechipieri 

- amx_cvar mp_friendlyfire 0 - OFF
- amx_cvar mp_friendlyfire 1 - ON

6.i - amx_cvar mp_limitteams - o echipa poate avea un numar de playeri in plus fata de cealalta!

- amx_cvar mp_limitteams 0 - [OFF]
- amx_cvar mp_limitteams 1/2 - [ON]- O echipa poate avea un numar de 1/ playeri in plus fata de cealalta. Depinde de valoare [1] sau [2]

6.j - amx_cvar mp_roundtime - seteaza durata fiecarei runde
Exemple:
- amx_cvar mp_roundtime 1 - runda dureaza 1 minut
- amx_cvar mp_roundtime 1.75 - runda dureaza 1:45

6.k - amx_cvar mp_timelimit - cat timp ruleaza harta pe server
- amx_cvar mp_timelimit 0 - harta care este la momentul respectiv , ruleaza pe timp nelimitat
- amx_cvar mp_timelimit 30 / 35 / 40 - harta ruleaza 30 / 35 / 40 de minute dupa care se va schimba automat

7.k -amx_cvar sv_unlag 1

7. - Tehnici care ajuta la crearea unui demo perfect cu faze concludente!

7.a - Aici ne punem in situatia in care nu putem sta spectatori (server-ul nu permite/adminii nu permit/admin suspect)! 

- De ex. doresc sa realizez un demo unui alt admin si de frica sa nu treaca codurile pe OFF, fac un demo in timp ce ma joc! Cand incepe runda, imi dau kill si cu demo ON direct pe el ma pun. Sau faceti rush cu usp-ul/glock-ul incat sa muriti primii, dar cu grija sa aveti timp sa prindeti faze cat mai concludente cu suscpectul in cauza!

7.b - Comenzile pentru a crea un demo:

- record nume (da start inregistrarii demo-ului) 

- stop (opreste inregistrarea demo-ului) 

Demo-ul se salveaza sub denumirea de nume.dem si il gasiti in:

- C - Program Files - CS 1.6 - strike [VALVE] 
- C - Program Files - Steam - SteamApps - common - Half-Life - cstrike [STEAM] 

8. - Cum facem sa vizualizam un demo in slow-motion?

8.a - Deschiderea demo-ului se face prin comanda viewdemo nick.dem!

- Odata aplicata comanda, incepe sa ruleze demo-ul cu bara de optiuni din care dirijam demo-ul prin:

* Pauza
* Play
* Viteza inainte: x2, x4; 
* Viteza inapoi: 1/2, 1/4 (slowmotion)

Vizualizarea demo-urilor in slowmotion ajuta la depistarea norecoil-ului, silent aim-ului si nu numai!


9. - Comenzile folosite pentru schimbarea hartii:

Lucruri esentiale pe care orice admin trebuie sa le cunoasca inainte de a derula un vot:


9.a - Votul se da in ultimele 5 minute ale hartii. Pentru a afla timpul ramas folosim comanda /timeleft.
9.b - Inainte de a da startul unui vot consultati-va cu ceilalti admini si tineti cont atat de opiniile lor cat si de cele ale jucatorilor.
9.c - In mod obligatoriu inaintea de consultare se verifica ultimele harti jucate prin comanda /harti

9.d - Comanda de vot:

- amx_voteamp <harta1> <harta2> Ex: amx_voteamp de_dust2 de_inferno
- amx_cancelvote -> Opreste votul care este in derulare (amx_vote , amx_votemap, amx_voteban) in caz ca a fost din greseala

* Se pot introduce in vot pana la 5 harti, insa nu e indicat pentru ca exista mari sanse ca votul sa esueze din cauza lipsei votului majoritar asupra uneia.

9.e - Comanda de schimbare a hartii:

- amx_map <harta> Ex: amx_map de_dust2

* In acest caz se pune harta care a fost aleasa in cadrul votului .
ATENTIE

Nu folositi comanda amx_ss pe straini, mai jos o sa va scriu cum va dati seama daca un jucator este strain.

a. Folositi comanda amx_showip va aparea in felul urmator exemple:
- Love - 77.119.129.121 - STEAM_0:0:59410571 - Austria
- PioNeeR - 188.212.159.118 - VALVE_ID_LAN - Albania
- Anamaria - 77.81.10.226 - VALVE_ID_LAN - Romania

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Who Was Online  0 Users were Online in the Last 2 Mins

    There is no users online

×
×
  • Create New...